آزمایش

ساخت وبلاگ

دوربين مداربسته ضد نور

اختلاف سطح نور در محيط هاي مختلف، تاثر نامطلوبي در کيفيت تصوير دوربين مداربسته دارد. دوربين هاي مداربسته ضد نور، داراي مکانيزمي هستند که موجب جبران اختلاف و کمبود نور محيط مي شود. دوربين هاي مداربسته با استفاده از اين مکانيزم ها قادر به ثبت تصاوير با کيفيت در شرايط نامناسب نوري هستند. از جمله موثرترين مکانيزم هاي موجود مي توان به مکانيزم WDR اشاره کرد. در ادامه به شرح انواع مکانيزم هاي دوربين هاي مداربسته و کاربرد آن ها مي پردازيم.

 

 

 

تکنولوژي هاي به کار رفته در دوربين ضد نور

تکنولوژي هاي مختلفي در دوربين هاي ضد نور به کار رفته است. اين تکنولوژي ها ، با توزيع نور به صورت مناسب در محيط باعث ايجاد تصاويري مطلوب و مناسب مي شوند. انواع تکنولوژي هاي دوربين هاي مداربسته ي ضد نور عبارتند از: WDR ,HLC ,BLC و DWDR که در ادامه به توضيح همه ي آن ها مي پردازيم.

قابليت‌هاي دوربين مداربسته ضد نور

درپاسخ به سوال دوربين مداربسته ضد نور چيست بايد گفت اصطلاحي براي دوربين هايي است که داراي سيستم جبران سازي اختلاف نور هستند. بوسيله اين قابليت دوربين مي تواند در شرايط نوري نامناسب تصاوير را بدون افت کيفيت ثبت شوند. اين قابليت ها عبارتند از قابليت هاي WDR, DWDR, HLC و BLC. در ادامه در مورد اين قابليت ها به طور کامل توضيح خواهيم داد.

 

 تکنولوژي WDR در دوربين مداربسته ضد نور چيست؟

WDR مخفف Wide Dynamic Range است. اين تکنولوژي براي منابع نور وسيع کاربرد دارد. از اين فناوري در دوربين مداربسته، براي جبران مشکلات ناشي از قرار گرفتن در معرض نور استفاده مي شود. در فناوري WDR از دو پردازنده استفاده مي شود. پردازنده ي اول تصوير روشن و پردازنده ي دوم تصوير قسمت هاي تيره را برداشت مي کند. از ترکيب اين دو تصوير، يک تصوير با کيفيت مناسب به دست مي آيد. با استفاده از اين تکنولوژي، بين روشنايي و تاريکي، تعادل به وجود مي آيد. WDR باعث بهبود کيفيت تصوير شده و نتيجه ي يکنواخت تري را تحويل مي دهد.

 

بيشتر بخوانيد:    آداپتور صنعتي 12 ولت   ردياب خودرو

 

مشکلات مکانيزم WDR

با استفاده از مکانيزم WDR تا حد زيادي مشکل اختلاف سطح نور را مي توان حل کرد اما اين مکانيزم عيب هايي نيز دارد. به طور مثال ممکن است نويز موجود در قسمت هاي مختلف تصوير، متفاوت باشد. در قسمت هاي تيره تر تصوير معمولا نويز بيشتر است. سطح روشنايي قسمت هايي که بين دو سطح با روشنايي مختلف قرار دارند ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر مشکلات گفته شده، گاهي اوقات ممکن است زنده بودن رنگ ها به شدت کاهش يابد.

 

 

قابليت BLC در دوربين ضد نور

تکنولوژي BLC برگرفته از عبارت Back Light Compensation است. اين عبارت به معناي جبران  کننده نور پس زمينه است. زماني که نور از پشت يک جسم تابيده مي شود باعث مي شود که جسم تاريک ديده شود و در اين حالت جزئيات جسم يا سوژه از بين مي رود. قابليت BLC تاثير نور پيش زمينه اي که از پشت جسم در حال تابيدن است را کم مي کند و باعث تصحيح نوري در اين حالت مي شود.

 

 

موارد استفاده از تکنولوژي BLC

اين تکنولوژي بايد در مکان هاي درست و مناسب به کار گرفته شود. استفاده از اين فناوري در مکان هاي نادرست کمکي به کيفيت تصوير شما نمي کند و حتي مي تواند بيش از پيش آن را خراب کند. معمولا توصيه مي شود تا تکنولوژي BLC را در مواقعي به کار ببريد که فقط يک بخش از تصوير براي شما مهم است، يعني زماني که آن قسمت از تصوير که داراي روشنايي زيادي است براي شما اهميت خاصي نداشته باشد. از جمله موارد استفاده از آن عبارتند از:

  • از اين تکنولوژي در محيط هاي داخلي مثل يک اتاق تاريک استفاده مي شود.
  • پارکينگ ها و پمپ بنزين ها از ديگر موارد استفاده از تکنولوژي BLC هستند.
  • تکنولوژي BLC، در دوربين هاي پلاک خوان نيز استفاده مي شود.

 

 

 

قابليت HLC در دوربين هاي ضد نور

HLC مخفف High Light Compensation است. اين قابليت وظيفه جبران نور نقطه اي را دارد. معمولا از اين تکنولوژي براي جبران نور اضافي که منشا آن يک منبع نور مصنوعي مانند لامپ يا چراغ قوه است استفاده مي شود. تکنولوژي HLC پوشش خوبي روي نقاط بسيار روشن دارد. از جمله کاربردهاي بسيار مهم HLC مي توان به کاربرد آن در دوربين هاي پلاک خوان اشاره کرد.  زماني که نور چراغ هاي يک خودرو مانع از ديدن شماره ي پلاک آن مي شود، فناوري HLC اين امکان را به دوربين مي دهد که به وضوح پلاک خودرو را مشاهده و ثبت نمايد.

 

بيشتر بخوانيد:   سوييچ اچ ار يو اي ،   داهوا

 

قابليت WDR

کلمه WDR مخفف عبارت Wide Dynamic Range است و دامنه ديناميکي بالا معني مي دهد. اين قابليت مهمترين راه براي دوربين ضد نور مي باشد. دوربين هايي که اين قابليت را دارند بازه ديناميکي بالايي نسبت به دوربين هاي معمولي دارند.

زيرا در دوربين هاي معمولي زماني که در مقابل منبع نور زياد قرار دارند، ديافراگم آنها بسته مي شود که در نتيجه قسمت هايي که نور کمي دارند در تصوير تاريک ديده مي شوند.

در مکانيزم WDR  يک دوربين داراي دو چيپ CCD  با سرعت هاي بالا و پايين هستند. ابتدا چيپ CCD  با سرعت پايين و به مدت زمان نوردهي زياد تصوير محيط را پيمايش مي کند. بعد از آن CCD  با سرعت زياد به مدت زمان نوردهي کم نيز همين کار را انجام مي دهد.

چگونه متوجه شويم دوربين مجهز به HLC  است؟

براي اينکه بفهميد دوربين شما مجهز به قابليت HLC است يا خير اقداماتي که گفته مي شود را انجام دهيد. در فاصله 5-4 متري دوربين مداربسته، يک چراغ قوه پر نور قرار دهيد. اگر با قرار دادن چراغ قوه مقابل دوربين، تصوير شما تغيير کرد و واضح تر و با کيفيت تر شد، نشان دهنده وجود HLC در دوربين است. در صورتي که مشاهده کرديد تمام تصوير شما نوراني شده و چيزي مشخص نيست، نتيجه مي گيريم دوربين مداربسته مورد نظر فاقد قابليت HLC  است.

 

 

 

تکنولوژي DWDR در دوربين مداربسته ضد نور

DWDR مخفف عبارت  Digital Wide Dynamic Range بوده و معني آن محدوده گستره ديناميکي به صورت ديجيتال  در دوربين مداربسته است. DWDR در حقيقت شکل ديجيتال از مکانيزم WDR است. مکانيزم هاي WDR و DWDR، عملکرد مشابهي دارند اما کيفيت تصاوير در آن ها متفاوت است. در اين مکانيزم به جاي استفاده از دو سنسور CCD، يک سيستم نرم افزاري ديجيتال همان عملکرد را شبيه سازي مي کند. به اين ترتيب با حذف نور هاي مزاحم، تصويري با کيفيت را ارائه مي دهد.

 

 

 

تفاوت HLC ،WDR و BLC در چيست؟

HLC ،BLC و WDR همگي باعث مي شوند که دوربين مداربسته تصاوير با کيفيت تري را در شرايط نوري مختلف ثبت کند. اين سه تکنولوژي قابليت هاي مشابهي دارند. HLC نقاطي را که نور زيادي دارند را تشخيص داده و سپس نور را کاهش مي دهد. در تکنولوژي BLC، نقاط پر نور تصوير به طور کامل محو مي شود. به عبارتي BLC در يک سطح پس زمينه براي جبران نور زياد استفاده مي شود. به طور کلي دوربين هاي مداربسته مجهز به BLC و HLC، نور هاي اضافي در محيط را فيلتر کرده و تصاويري با کيفيت بالا ثبت مي کنند. مکانيزم WDR سخت افزاري است در حالي که مکانيزم هاي BLC و HLC نرم افزاري هستند. در نتيجه تصاوير دوربين هاي مداربسته اي که مجهز به قابل  WDR هستند با کيفيت تر و واضح تر است.

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 146 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:35

جليقه مردانه

جليقه از آن دسته لباس هايي است که پوشيدن آن ضروري نيست. اما آقايان براي اينکه بتوانند استايل جذاب تري داشته باشند، مي‌ توانند از جليقه هاي مردانه استفاده کنند. جليقه تک مردانه استايل بسيار متفاوت تري را براي شما ايجاد مي کند. شما از اين جليقه ها مي توانيد به تنهايي استفاده کنيد و يا همراه با کت و شلوار آن ها را بپوشيد. در هر صورت استفاده از يک مدل جليقه مردانه اسپرت مي ‌تواند شما را جذاب تر و زيباتر کند. ما در اين مقاله قصد داريم نکات بسيار مفيدي درباره خريد جليقه مردانه اسپرت ، مجلسي ، پاييزي ، زمستاني شيک به شما آموزش دهيم. پس تا انتها همراه ما باشيد.

ويژگي هاي بهترين مدل جليقه مردانه

متناسب با هر فصل

در ابتدا بايد مشخص کنيد که اين مدل جليقه مردانه را در چه فصلي مي خواهيد بپوشيد. اگر به دنبال جليقه مردانه پاييزي هستيد بايد به سراغ جنس هاي نخ پنبه ‌اي برويد. اگر مي‌ خواهيد جليقه مردانه اسپرت زمستاني بخريد، بايد به سراغ جليقه هايي برويد که داخل آن ها پشم شيشه کار شده است. بنابراين با انتخاب جنس مناسب مي توانيد خريد خوبي داشته باشيد.

سايز

براي خريد جليقه مردانه اسپرت بهتر است آن هايي را انتخاب کنيد که کاملاً اندازه بدن شما هستند. اما براي خريد جليقه هاي رسمي بايد بدن شما در آن ها کمي آزاد باشد. اما به طور کلي بهتر است اين جليقه ها بيش از اندازه گشاد و يا تنگ نباشند. پوشيدن جليقه اندام شما را لاغرتر و بهتر نشان مي ‌دهد. بنابراين شما با توجه به کاربرد آن مي توانيد انتخاب درستي داشته باشيد.

طرح و رنگ پارچه

براي اينکه بتوانيد بهترين مدل جليقه مردانه را بخريد بايد به رنگ پارچه ها و طرح هاي آن ها توجه داشته باشيد. معمولا طرح هاي شلوغ شما را چاق تر نشان مي دهند. بنابراين اگر اندام درشتي داريد بهتر است به دنبال طرح هاي شلوغ نرويد. همچنين رنگ هاي تيره شما را لاغر تر نشان مي دهند. بنابراين با توجه به اين موارد مناسب ترين جليقه مردانه را خريداري کنيد.

تعداد دکمه هاي جليقه تک

در خريد جليقه بايد به تعداد دکمه ها نيز توجه کنيد. جليقه هايي که شش دکمه دارند معمولاً براي استايل هاي سنتي مناسب هستند. اما اگر مي خواهيد استايل اسپرت داشته باشيد بهتر است به دنبال جليقه هايي با تعداد دکمه کمتر برويد. براي مثال جليقه‌ هاي سه، چهار و پنج دکمه اي مي توانند براي استايل روزانه و اسپرت مناسب باشند.

انواع جليقه مردانه

اين محصول انواع زيادي دارد که شما مي توانيد با انواع استايل ها و تيپ ها مورد نظر خود ست کنيد. جليقه هاي رسمي مردانه و کاپشن هاي ژيله پاييزه. يکي از انواع اين جليقه ها ژيله هاي مردانه است که معمولا از الياف ضخيم تري تهيه ميشود و برخي به آنها کاپشن جليقه هم ميگويند. بدون آستين بودن ژيله ها آنها را براي استفاده در فصل پاييز و بهار بسيار مناسب کرده است. به طور کلي جليقه انتخابي خاص مي باشد که هر سليقه اي را در بر نمي گيرد؛ اما اگر به درستي انتخاب و ست شود مي تواند نظر هر کسي را جلب کند.

جليقه رسمي مردانه

اين محصول همانگونه که از نامش بر مي آيد از اجزاي يک تيپ رسمي و کلاسيک و حتي تيپ هاي کژوال خاص مي باشد که مي تواند به تيپ شما جلوه اي خيره کننده بدهد. اين نوع جليقه به طور معمول با کت و شلوار رسمي پوشيده مي شود و ظاهر شما را آراسته تر نشان مي دهد. رنگ اين محصول متناسب با رنگ کت و شلوار انتخاب مي شود که مي توان به صورت هم رنگ يا متضاد انتخاب شود. براي مثال با کت و شوار مشکي هم مي توان جليقه مشکي و هم جليقه هاي روشن تر نظير خاکستري انتخاب کرد که اين موضوع به سليقه افراد بستگي دارد.

جليقه بافت مردانه

در روزهاي سرد پاييزي و زمستاني براي گرم نگه داشتن خود مي توانيد از انواع جليقه بافت مردانه استفاده کنيد، تا ظاهري خاص، گرم و مطمئن داشته باشيد. اين محصول به دليل ظاهر خاص خود، طرفداران خاص خود را دارد. شما مي توانيد با انتخاب يک تيپ مناسب، با استفاده از اين محصول يک ظاهري جذاب و خيره کننده داشته باشيد. تنوع در اين محصول هم به نوع بافت، طرح و رنگ و هم به نوع استايل آن بستگي دارد که بايد با توجه به تيپ انتخابي و سليقه فرد انتخاب شود.

کاپشن ژيله مردانه (يا کاپشن جليقه اي)

کاپشن جليقه مردانه انتخابي ويژه براي روز هاي نه چندان سرد مي باشد. اين محصول تيپ اسپرت يا کژوال شما را به زيبايي هرچه تمام تر تکميل مي کند و ظاهري زيبا و گرم به شما مي دهد. تنوع طرح در محصولات ژيله مردانه  بسيار زياد مي باشد و شما مي توانيد در ست هاي متنوع و زيادي از آن استفاده کنيد. اين محصول هم به تنهايي پوشيده مي شود، هم انواع نازکتر آن را در زير کاپشن يا پالتو خود استفاده کنيد.

منبع:

  https://experiment.com/users/bbehtarinyab

https://www.myminifactory.com/users/mansoorghenae

http://users.atw.hu/tuleles/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=8451  

https://behtarinyab.gumroad.com /

https://coub.com/behtarinyab

https://www.behance.net/behtarinyab

https://www.quia.com/profiles/mkesrdrr

https://profile.hatena.ne.jp/behtarinyabc /

http://www.aytoloja.org/jforum/user/profile/235014.page

 

https://www2.ogs.state.ny.us/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com

https://community.nxp.com/t5/custom/page/page-id/ExtealRedirect?url=https://behtarinyab.com

http://client.paltalk.com/client/webapp/client/Exteal.wmt?url=https://behtarinyab.com

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 200 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:31

Spinnin Talent Pool Promotion 2022

What is Spinnin Talent Pool

Spinnin talent pool in place so that all of your tracks can be heard and seen by so many people who are going to be your fans in the future so in the Black white promotion you can have lots of services that are related to Spinnin talent pool promotion.

 

you will also have the opportunity, to access lots of feedback that the people can give to you. It means that if you want to get feedback on the Spinning talent you need to get promoted which is exactly mentioned in the Black white promotion.

 

What is the Black White Promotion

As the CEO of Black white promotion:" We’ve been striving for the past 5 years to provide the Best Music Promotion Services for thousands of artists. Every creator’s goal is to have their music heard by a large audience. We will make it easier for you to build a solid legit foundation of followers and subscribers and have your music heard worldwide. We always provide 100% Real and organic music promotion to our clients. You can easily choose from our social media promotion packages covering all the main networks relevant to promoting artists. Promote your work to your target audience through Spotify, YouTube, Beatport, and Instagram. We will do the hard work necessary to consolidate an audience of real people, with real accounts and follow the rules of each social network.5 We know that in today’s world, every artist must build strong social media branding and constantly work on optimizing it. This is where our experience comes to help you reach the trending lists, and gain new followers, and plays.



Through our experience and hard work with more than 10,000 happy clients so far, we have proved our skills to be able to deliver fast and reliable service at a very competitive price". This was the whole thing that will introduce the Balck white promotion But now what are the options for spinnin talent pool on Black white promotion.

All the options are named Top 100 Talent Pool, Top 50 Talent, and Top 20. We have Top 10 Talent pools and we have also  Top 5 talent pools we also have Top 1 Talent pools. So if you want to Buy the Top 10 Talent pool, you need to pay 69.95 dollars which can help your tacks to be heard by so many people and the main promotion would be 100 organic. So the range of the price is from 19.95 untill199.95.

 

Conclusion

In this article, we discussed Spinnin records talent pool promotion which will help you to move further in your art in your artistic life, and each choice would be appropriate base on the level of your place that you want to be in Spinnin talent pool.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11210787

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1690559.page

https://independent.academia.edu/MelbaLuna626

http://edu.fudanedu.uk/user/kaybush3/

http://fudanedu.uk/user/kaybush3/

http://jobs.ict-edu.uk/user/kaybush3/

http://ict-edu.uk/user/kaybush3/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=cd3e7ab2-41c5-4d5d-847c-c617b4c85307

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://blackwhitepromotion.com/

http://entrance-exam.net/forum/members/kaybush3.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KayBush3

https://www.pubpub.org/user/kay-bush

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User_talk:KayBush3

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:49

داکرومات

داکرومات به عنوان يکي از روش هاي پوشش دهي فلزات شناخته مي شود.فرآيند پوشش دهي فلزات باعث افزايش طول عمر مفيد تجهيزات مي گردد.

در اين مقاله قصد داريم ضمن معرفي روش Dacromet، به بحث درباره مزاياي آن نسبت به ساير روش هاي پوشش دهي بپردازيم.

داکرومات چيست؟

داکرومات (Dacromet) يک پوشش معدني متشکل از روي و آلومينيوم است که

بر پايه آب و اکسيد کروم مورد استفاده قرار مي گيرد. داکرومات را مي توان نوعي چسب معدني نيز معرفي کرد که

در بسياري از صنايع براي پوشش دهي متريال فلزي کاربرد دارد.

پوشش داکرومات عمدتا براي متريال فلزي با ابعاد کوچک و متوسط استفاده مي شود.

اين پوشش در مقايسه با روش هاي پوشش دهي قبل از خود ويژگي هاي بسيار خوبي را به ارمغان آورده است.به کمک آن مي توان از بروز خوردگي و فرسايش در سطح فلزات به خوبي جلوگيري نمود.

البته لازم به ذکر است که ميزان مقاومت رابطه مستقيمي با نحوه پوشش دهي و ضخامت آن دارد.

داکرومات چيست

روش اجراي Dacromet

همان طور که اشاره کرديم، روش Dacromet عمدتا براي قطعات فلزي با سايز کوچک يا متوسط مورد استفاده قرار مي گيرد.به عنوان مثال مي توان به پيچ و مهره هاي فلزي اشاره کرد.

خط توليد داکرومات

به خط توليد داکرومات مورد استفاده در پوشش دهي داکرومات، اصطلاحا Dip-Spin مي گويند. در اين فرآيند قطعات فلزي در يک سبد قرار مي گيرند. داخل سبد نيز از محلول مورد نظر پر مي شود. به اين ترتيب فرآيند پوشش دهي انجام مي پذيرد.

نکته مهم در توليد داکرومات  پوشش دهي Dacromet اين است که در هر سيکل پوشش دهي، قطعات بايد در مدت زمان 15 دقيقه در دماي تقريبي 321 درجه سلسيوس حرارت ببينند.

البته در صورتي که سايز قطعات مورد نظر بزرگ تر باشد، معمولا از روش غوطه وري يا اسپري محلول روي سطح فلز استفاده مي کنند.

قطعاتي که با استفاده از اسپري پوشش دهي مي شوند، به مدت 15 دقيقه در دماي حداکثر 177 درجه سلسيوس حرارت مي بينند.

لازم به ذکر است که در صنايع مختلف با توجه به کاربردهاي مدنظر، ضخامت پوشش Dacromet بين 6 تا 12 ميکرون متغير است.

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 139 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 21:07

لینک دوستان

خبرنامه